Everybody, Hearts! is een kaartspel dat exclusief voor de Nintendo Switch is. Speel tegen de computer in de singleplayerstand, speel tegen maximaal vier andere spelers in de online multiplayerstand of speel met drie van je vrienden via een lokaal netwerk.