Everything is een interactieve simulatiegame waarin elk object in het universum een speelbaar personage is, van atomen tot dieren, planeten en sterrenstelsels. Spelers kunnen de wereld op ontelbare manieren manipuleren, hun eigen wereld scheppen en de onderlinge relaties tussen alle objecten onderzoeken. Verteld door de Britse filosoof wijlen Alan Watts.