Welkom bij Eagle Junior High School!
Je bent geselecteerd om deel te nemen aan een religieus zomerkamp dat de ideale plek belooft te zijn om vrienden te maken en de zomer door te brengen. Bij aankomst realiseer je je echter dat het allemaal bedrog is en word je opgesloten in een vervallen school die wordt bewaakt door een boze non.
Je bent geselecteerd om deel te nemen aan een religieus zomerkamp dat de ideale plek belooft te zijn om vrienden te maken en de zomer door te brengen. Zodra je op deze plek aankomt, besef je dat het bedrog is. Je zit opgesloten in een vervallen school die wordt bewaakt door Zuster Madeline, een kwaadaardige non die kinderen straft met haar gigantische hamer.
Je moet koste wat het kost uit de school zien te ontsnappen, maar onderweg zul je ontdekken dat je niet het enige kind bent dat in de val zit. Wees niet verbaasd als Zuster Madeline je volgt naar moeilijk bereikbare plekken.