ExZeus: The Complete Collection
Vijandige buitenaardse troepen hebben het op de aarde gemunt en zullen er alles aan doen om onze beschaving uit te roeien. De indringers willen hun geavanceerde technologie gebruiken om de mensheid te vernietigen, maar ze hadden niet verwacht dat de mensen op aarde zich zouden verzetten met onze eigen geavanceerde technologie. Project ExZeus is de laatste en beste verdediging van de mensheid om de buitenaardse dreiging af te weren en de vrede op onze kleine blauwe planeet te herstellen met behulp van ultra hightech vechtrobots! Bestuur vier verschillende robots en knal die aliens terug naar waar ze vandaan kwamen in deze actiegerichte, hoogvliegende 3D-railshooters in arcadestijl!
In het jaar 2102 kwam een enorme, voorheen onbekende asteroïde in een baan om de aarde en begon golven van aanvallen op de planeet los te laten, waarbij elke dag duizenden mensen omkwamen en de menselijke beschaving werd verwoest. De gelukkigen die de eerste aanval overleefden, slaagden erin diep onder de grond te ontsnappen, waardoor het uitsterven van de mensheid ternauwernood werd voorkomen. De regerende raad beval een onmiddellijke tegenaanval met behulp van drie experimentele robots: Calista, Sophia, en Dynamis. Daarmee werd operatie ExZeus geboren. Nu moet jij een van die drie gigantische vliegende robots uitkiezen om de strijd aan te gaan met de binnenvallende troepen van Diadora. Vlieg door de lucht, schiet vijanden overhoop, en herover de aarde voor haar volk!
Na een eeuw van vrede zijn operatie ExZeus en de nederlaag van Diadora slechts een vage herinnering voor de mensen op aarde. De vrede was echter niet blijvend. Een nieuwe bedreiging is opgedoken uit de verre ruimte in de vorm van vijf mysterieuze pods, elk een massavernietigingswapen, die zijn geland in dichtbevolkte gebieden over de hele wereld. Om deze nieuwe bedreigingen te bestrijden, is operatie ExZeus heropend. De legendarische robots Calista, Sophia en Dynamis zijn gefuseerd tot de ultieme vechtrobot, Minos. Domineer het land en de lucht terwijl je Minos bestuurt om de buitenaardse dreiging af te weren, de vijf pods te vernietigen en de indringers voor eens en voor altijd te verslaan!