Wat mag je verwachten? 40 levels met ...
Explosive Jake: een klassiek arcadespel. Niet alleen mensen zijn bang van duistere ondergrondse kerkers. Onze held - een klein skelet met een ongezonde drang naar explosies - probeert te ontsnappen uit gevaarlijke kasteelkerkers. Help hem om vijanden te vermijden en al knallend uit de kerker weg te komen.