FINAL FANTASY IV
Een vernieuwde 2D-versie van de vierde game uit de wereldberoemde FINAL FANTASY-serie! Geniet van het tijdloze verhaal dat verteld wordt aan de hand van charmante retrographics. Alle magie van het origineel met verbeterd speelgemak.
Het koninkrijk Baron heeft een geavanceerde luchtvloot, de Red Wings, op pad gestuurd om de omringende landen aan te vallen. Geschokt door zijn missie besluit Cecil, een duistere ridder en kapitein van de Red Wings, om samen met een vriend en zijn geliefde in opstand te komen tegen het tirannieke Baron. Tijdens zijn zoektocht naar de kristallen reist Cecil over land, onder de grond en zelfs naar de maan. Bundel je krachten met Kain de dragoon, Rosa de witte magiër, Rydia de summoner en nog vele anderen.
FFIV is de eerste titel met het dynamische 'Active Time Battle'-systeem', waarbij de tijd ook tijdens gevechten niet stilstaat. Dit zorgt voor een extra gevoel van urgentie bij de spelers. Vanwege de grote populariteit van de game werd dit systeem ook voor andere titels in de serie gebruikt.
Beleef het indrukwekkende verhaal en de dynamische gevechten in dit vierde deel uit de FINAL FANTASY-serie!
(Deze remaster is gebaseerd op de originele 'FINAL FANTASY IV'-game uit 1991. Functies en content kunnen verschillen van eerder uitgebrachte versies van de game.)