FINAL FANTASY V
Een vernieuwde 2D-versie van de vijfde game uit de wereldberoemde FINAL FANTASY-serie! Geniet van het tijdloze verhaal dat verteld wordt aan de hand van charmante retrographics. Alle magie van het origineel met verbeterd speelgemak.
De koning van Tycoon heeft een verstoring van de wind gevoeld. Als de kristallen die de krachten van de wereld in evenwicht houden, worden bedreigd, snelt de koning te hulp... om vervolgens te verdwijnen. Ergens worden een jongeman en zijn Chocobo aangetrokken door vrienden die hun lot zullen veranderen.
(Deze remaster is gebaseerd op de originele 'FINAL FANTASY V'-game uit 1992. Functies en content kunnen verschillen van eerder uitgebrachte versies van de game.)