Een nieuwe compilatie van de veelgeprezen, meermaals bekroonde noir-puzzelgames FRAMED en FRAMED 2.
Verander de panelen van een stripboek om het verhaal van een noir-achtig spionavontuur vorm te geven. De game wordt gepresenteerd in een uitgebreide reeks visuele puzzels die logica en verbeeldingskracht vereisen. Elke paneelwisseling verandert het huidige verhaal, wat leidt tot allerlei komische blunders, een vroegtijdige dood, - en wanneer correct opgelost - stijlvolle overvallen, snelle ontsnappingen en bloedstollende escapades.
De FRAMED Collection voor de Nintendo Switch bevat een volledig bijgewerkte gebruikersinterface, maar behoudt de intuïtieve bedieningselementen van FRAMED en FRAMED 2. Het is perfect geschikt voor het draagbare spelen waar de Nintendo Switch om bekend staat. In FRAMED Collection kun je een snelle treinrit veranderen in een plezierige ontsnapping of een nacht op vakantie in een avontuur.
De FRAMED Collection is een nieuwe compilatie van de bekroonde noir-puzzelgames FRAMED en FRAMED 2. Ontsnap moeiteloos in de stijlvolle, pulp-noir-spionagewereld van FRAMED, voordat je dieper gaat met het meer uitdagende FRAMED 2.
Selecteer geanimeerde panelen en verplaats ze door je logica en je verbeeldingskracht te gebruiken om het beste resultaat te krijgen. Het verhaal 'verkeerd' krijgen is net zo goed onderdeel van de ervaring als het 'goed' krijgen, waarbij elke verandering een ander, bevredigend (en soms heel komisch) verhaal vertelt.
FRAMED Collection bevat een mix van unieke gametechnieken en slimme verhaalpuzzels die genres beïnvloeden en voortdurend een bevredigende ervaring bieden bij elk paneelarrangement. Als winnaar van meerdere game-awards en finalist van de 'Excellence in Design'-prijs van IGF 2015, noemde Hideo Kojima FRAMED zonder enige twijfel zijn 'Game of the Year' in 2014.