FRONT MISSION 2: Remake
Er zijn 12 jaar verstreken sinds het tweede Huffman-conflict. De verarmde Volksrepubliek Alordesh kampt sinds het einde van de oorlog met een ernstige economische achteruitgang. In juni 2102 komen soldaten van het Allordesh-leger in opstand en verklaren onder leiding van Ven Mackarge de onafhankelijkheid van de O.C.U. (Oceanië Coöperatieve Unie).
Ash, een soldaat van de O.C.U., slaagt erin om de daaropvolgende strijd te overleven, maar Alordesh wordt volledig onder de voet gelopen door het Revolutionaire Leger. In een poging om het land te ontvluchten infiltreren Ash en zijn overgebleven teamgenoten de chaotische ondergrondse van Alordesh. Ze ontdekken echter al snel dat er een gigantisch complot achter de staatsgreep zit.
In FRONT MISSION 2 wisselt het perspectief tussen drie personages: Ash, Lisa en Thomas, waardoor een wereldbeeld ontstaat dat verder gaat dan een simpele tweedeling tussen goed en kwaad."
FRONT MISSION 2: Remake behoudt de volwassen verhaallijn, strategische turn-based gevechten en de originele aanpassingsopties voor de Wanzers. Geniet volop van deze klassieker die nieuw leven ingeblazen werd met bijgewerkte beelden en nieuwe functies en verbeteringen!