FUR Squadron
In deze mind-blowing reis door retrowave esthetische omgevingen en synthwave muziek schiet je je een weg door de simulaties (of niet?) van de eenheden en minions van het kwaadaardige Skal Empire.
+ Een actie- en verhaalgedreven on-rails avontuur met een klassieke 90's shooter flair.