Faces of Illusion: The Twin Phantoms
"Een jonge journaliste is getuige van de ontvoering van een theaterster, Beatrice Le Brun. De ambitieuze vrouw start vervolgens haar eigen onderzoek.
Het blijkt dat de hoofdverdachte een zekere Charles Delacroix is, een wereldberoemde illusionist die enige tijd geleden op mysterieuze wijze is verdwenen.
Wanneer de journaliste en haar jonge partner, de broer van Beatrice, de kidnapper volgen, komt er steeds meer over de ontvoering en een mysterieuze romance aan het licht.
Is het allemaal schijn en bedrog of echte magie en puur kwaad? Wat verbergt zich werkelijk in de onderwereld van het Parijse theater? Achterhaal de identiteit van de kidnapper en dwarsboom zijn plannen voordat het te laat is!"