Met zijn unieke interactieve spelbord zal Faeria jou uitdagen met echte strategische kaartgevechten. Bouw je deck, ontwerp het slagveld, en vecht voor de overwinning!
Een strategiegame zoals geen ander. Bouw geweldige decks en vorm het slagveld terwijl jij in epische veldslagen vecht. Rijs bergen op, plant bossen, vul de meren, of beheers de zanden van de woestijnen. Jij kiest jouw eigen pad naar de overwinning.
Betreed Pandora, de unieke draft mode van Faeria, waar jouw deckbouwen tot het uiterste wordt getest. Kies ervoor om tegen de AI te spelen of beproef jouw deck in een ultieme test in PVP. Ontvang beloningen afhankelijk van hoe goed je bent. Het is de perfecte manier om jouw verzameling te doen groeien, of speel gewoon voor de lol!