Verzamel innemende voorwerpen en kom tot rust in een magische sprookjeswereld!
Fairy Tale Puzzles ~Magic Objects~ is een ongecompliceerde puzzelgame met innemende en fascinerende voorwerpen uit beroemde sprookjes, zoals Aladin, Sneeuwwitje, Assepoester en Alice in Wonderland! De spelregels zijn eenvoudig, maar de game is tegelijkertijd diepgravend, ontspannend en uiterst vermakelijk.