Fall Gummies
Fall Gummies is een ontspannend, kleurrijk 3D-puzzelspel. Het verhaal speelt zich af in een fantastische wereld van vrolijke gelei. Helaas raakte op een dag een enorme meteoriet de planeet die hem richting het zwarte gat duwde. Het zoog alle emoties uit de planeet en stortte toen in. Help onze kleine vriendjes om hun geluk te herwinnen door de magische essentie te verzamelen door het labyrint!