Een vermakelijke duik in de wereld van losbandige elites, verleidelijke vrouwen en corrupte agenten, en waar macht alles bepalend is. Dit is een spannende inleiding tot de gloednieuwe Hidden Object Game-serie in de traditie van de beste politiedrama's.
Welkom in de magische stad van palmbomen, jachten en plezierig wonen. De plaats waar de highrollers van de elite hun elegante Lamborghini's gratis parkeren met een sticker voor gehandicapten. Jij bent een detective bezig met een onderzoek en je helpt je partner Duke bij het oplossen van een mysterieuze moordzaak.
Er is altijd gevaar, een blitse omgeving, en een uniek ritme van de glamoureuze en toch dodelijke stad, welke plezierige nostalgische gevoelens opwekt naar tv-series zoals Miami Vice, Beverly Hills Cop en CSI.