Farming Real Simulation Tractor, Combine Trucks Farmer Land Game
Welkom bij het spel waarin je een transport op een boerderij moet besturen, verschillende goederen voor de landbouw moet afleveren en ook moet oogsten van het land dat je binnenkort gaat klaarmaken voor een andere oogst. In het spel heb je verschillende tractoren om te besturen en veel niveau-opties waarin je je vaardigheden en kennis op het gebied van landbouw laat zien. Heb tijd om alle niveaus binnen de toegewezen tijd te voltooien en het meeste geld te verdienen om alle tractoren en niveaus te ontgrendelen. Verken de spelkaart en probeer alle niveaus te voltooien.