Farming Simulator Kids
Farming Simulator Kids laat de opgroeiende generatie kennismaken met de kleurrijke, leuke wereld van het opkweken en oogsten van natuurproducten. Ze leren en vermaken zich in een kindvriendelijke, beschermde omgeving. Geschikt voor alle leeftijden en eenvoudig te spelen.
Met z'n schattige vormgeving nodigt Farming Simulator Kids jonge spelers uit om het knusse boerenleven te ervaren. Kinderen verkennen plekken waar ze gezonde gewassen kweken en oogsten, of waar ze voor schattige boerderijdieren kunnen zorgen zoals koeien, kippen en ganzen. Een grote tractor en andere voertuigen mogen niet ontbreken; kinderen kunnen verschillende machines van de gerenommeerde fabrikant John Deere besturen.