Er heerst chaos op de boerderij van Joe. Hier moet dringend wat orde worden geschapen. Help Joe om belangrijke objecten en verstopte schatten op zijn boerderij terug te vinden.
Farmquest kan door kinderen van alle leeftijden worden gespeeld. Omdat het volledig gesproken is, zijn zelfs kleine kinderen in staan om de zoekplaatjes zelfstandig te verkennen. Ze hoeven niet te kunnen lezen om succesvol te zijn. Op speelse wijzen leren ze concentratie en aandacht.