Welkom in de glamoureuze "Fashion World", waar stijl en puzzel samenkomen in een schitterend arcade-avontuur!
Als je een flair hebt voor mode en een passie voor puzzels, is "Fashion World" jouw podium om te schitteren. Transformeer in een chique stylist met als doel de meest fantastische outfits vast te leggen en word een gevierde modefotograaf.