Een 3D-platformgame in retrostijl waarin spelers uitdagingen kunnen aangaan vanuit elke gewenste hoek. Ashley Dengra is een kunstenaar met een schetsboek om haar 'originele personages' te tekenen, zoals Misa Ikko, het groenharige, gevederde vuurzwaardmeisje met een grote donzige groene staart.