Feeble Light
Knal de ruimte in als een kleine ster en verlos de kosmos van kwade hemelse wezens in Feeble Light, een driekleurige shoot'em up in pixelartstijl. Geniet van precieze besturing en vloeiende animaties dankzij de minimalistische stijl. Feeble Light is geïnspireerd op genreklassiekers. Het is een verticale bullet hell waarin je op vijanden vuurt met sterrenlicht, asteroïden ontwijkt, inkomende projectielen uit de weg gaat en bommenenergie opbouwt voor vernietigende tegenvaanvallen! Zit je in het nauw?