De superintelligente kleine ferrovloeistof, die het vermogen heeft gekregen om te bewegen. Je zult je weg moeten vinden uit de levels waar je op zit.
De game speelt zich af in een 2D-sandbox, de zones worden onderscheiden tussen Floor, room to move en lethal zones of objecten. Het is een spel zonder zwaartekracht, je kunt op de muren en op het plafond lopen.