Feudal Alloy
Verken een ongebruikelijke middeleeuwse wereld met Attu, een door vissen bestuurde robot. Verbeter je vechttechnieken en vaardigheden door allerlei mechanische wezens tot schroot te beuken in een prachtige, handgetekende wereld.
Attu is een gewone boerderijrobot die leeft in een klein huisje, omringd door zonnebloemvelden. Hij leidde een eenvoudig maar aangenaam leven, totdat een stel boeven het dorp aanviel, de olievoorraden plunderde en zijn huis verbrandde.