Fight of Steel: Infinity Warrior is een nieuw vechtspel met ultieme vrijheid. Spelers krijgen de mogelijkheid om hun eigen jager aan te passen, van uiterlijk tot vechtbewegingen. Bouw nu je eigen STEEL Fighter!