Fill-a-Pix: Phil's Epic Adventure
Maak prachtige pixelart terwijl je 120 geweldige foto's onthult van Phil's epische reis rond de wereld!
Fill-a-Pix is een nieuwe puzzelgame van de ontwikkelaars van Pic-a-Pix Deluxe, maar met de enorme puzzels van tot wel honderd stukjes breed zul je foto's onthullen die groter en gedetailleerder zijn dan ooit!
Door de unieke Smart Cursor is de game vloeiend en bevredigend. Je zult nooit vastlopen door de opties waarmee je kunt zien wat je volgende stap moet zijn en je je voortgang kunt bekijken.
Dat is de enige regel in Fill-a-Pix, maar er zijn vele technieken die je kunt leren via de interactieve tutorial.