Find Love Or Die Trying
Welkom bij Find Love or Die Trying, een datingshow waarbij je alleen overblijven met de dood moet bekopen!
De game bevat zowel het basisspel als het fanpakket, dus je zou het in deze versie als een "Deluxe Edition" kunnen beschouwen.