Find Room 96
Op verdieping 0 krijgt u een ruimte te zien waar u de indeling van objecten kunt bestuderen. De timer start zodra je klaar bent om te spelen. Met de juiste beslissing gaat u een verdieping hoger en met de onjuiste beslissing wordt u teruggezet naar het begin. Observatie is de sleutel.