In FishWitch Halloween duik je in een adembenemend zee-avontuur. Pak je duikspullen en ga mee met de beschermer van de zeven zeeën voor een spooktaculair Halloween! Verdien munten met combinaties en versier een diepzee-reservaat. Fleurige vissen, mooie muziek en de wonderen van het zeeleven creëren een betoverende onderwaterwereld. Laat je aan de haak slaan door FishWitch Halloween!