Fishing Fighters
Fishing Fighters is een unieke competitieve ervaring die niet alleen sportvissers, maar ook vrienden en familie zal binnenhalen.
Stort je in de uitgebreide Story Mode waarin je gevechten aangaat om de legendarische schuwe vis te vinden.