Fishing: North Atlantic
Verken de viszones met vissersboten die kunnen worden geüpgraded en vistuig terwijl je vooruitgang boekt in je visserscarrière.
Fishing: North Atlantic neemt je mee naar een sfeervolle en realistische spelwereld die is gebaseerd op echte kaarten, boten en vissoorten. Bereid je voor om te genieten van nieuwe weersystemen met verbeterde atmosferische effecten, Noord-Amerikaanse vaartuigen en vistechnieken zoals harpoenen, deepline-boeivissen en kreeftenpotten. Je vergroot je vissersvaardigheden door grotere boten en betere uitrusting te kopen.
Fishing: North Atlantic stelt 32 schepen ter beschikking voor alle soorten visserijstijlen en vistechnieken zoals harpoeneren, dat wordt gebruikt om op zwaardvis en tonijn te jagen. Begin met harpoeneren en werk je omhoog naar het zetten van deeplines, het vangen van sneeuwkrabben of kreeften, of waag je aan beuglijnen, netten en trawlvisserij. Heb jij het in je om deze uitdagende taak te vervullen?