Fishing Universe Simulator
Fishing Universe Simulator is een uitgebreide vissimulatie waarin je diverse vistechnieken kunt gebruiken op verschillende plekken in de wereld!
Elke visser is trots op zijn vangsten. Sommige vissers laten de vissen weer vrij, andere hangen ze thuis aan de muur. In Fishing Universe Simulator kun je dat ook doen! Bepaal zelf wat je met je gevangen vissen doet.