Wanneer heb je je voor het laatst een echte held gevoeld? Flat Hero geeft je dat oude vertrouwde gevoel van het overleven van onmogelijke levels, naast een verbluffende minimalistische designstijl. Met de eenvoudige bediening - rennen, springen, beuken, aanvallen - kun je op sierlijke wijze door de meer dan 300 handgemaakte levels bewegen. Vernietig de meest epische eindbazen en word de tweedimensionale held (of helden!) waar je altijd al van droomde!
De game is makkelijk op te pakken en nog makkelijker te leren, maar laat je daardoor niet voor de gek houden! Tijdens je avontuur moet je steeds grotere uitdagingen overwinnen. Je zult een perfecte beheersing van de gamebesturing nodig hebben om een echte held te worden. En ook al heeft Flat Heroes een erg minimalistische vormgeving, de adembenemende effecten maken het een visueel pareltje en een prachtige, unieke ervaring.
Kom je niet verder in de campaign of wil je langer overleven in de uitdagingsstanden? Is het allemaal wat te intens om in je eentje de strijd aan te gaan? Nodig je vrienden dan uit voor een echt festijn: Flat Heroes is perfect voor een potje co-op op de bank! Laat een paar vrienden langskomen, bestel pizza en ga met z'n allen de uitdaging aan!