Flat Kingdom Paper's Cut Edition
Flat Kingdom Paper's Cut Edition speelt zich af in een prachtige 2D-wereld, maar het wordt nu bedreigd door 3D-chaos en -verderf.
Een wijze tovenaar maakte zes magische juwelen die de gevolgen van de derde dimensie op een afstand hielden en voor vrede en voorspoed zorgden. Maar op een dag verstoorde de gemaskerde dief Hex de balans waardoor de chaos terugkeerde.
De enige die de chaos kan tegenhouden is Flat, een kleine held die kan veranderen in een cirkel, driehoek of vierkant om puzzels op te lossen, obstakels te overwinnen en enorme bazen te verslaan!