Spring vanuit je nest een doldwaas avontuur in! Ontmoet gevederde vrienden met elk hun eigen wonderlijke verhaal. Ga samen de pesterige piratenhagedissen te lijf, zoef door bevroren bossen, duik door gezonken tempels en blijf flapperen tot je van een kuiken in een gevleugelde held verandert!