Overleef de zondvloed
Het water is gestegen tot een alarmerend niveau, en er blijven maar een handvol bewoonbare plaatsen over. Jij bent de leider van een kleine groep overlevenden, en het is jouw taak om de grondstoffen te verzamelen die nodig zijn om een ark te bouwen en naar een veiligere plek te verhuizen. Maar pas op: het water stijgt naarmate de tijd verstrijkt, waardoor er minder land beschikbaar is.