Floor Kids is een nieuwe breakdancegame met een unieke freestyle gameplay, ritmische uitdagingen en multiplayersessies.
Ontdek de stijlvolle handgetekende graphics van prijswinnend animator JonJon, en de originele soundtrack van de wereldbekende scratch DJ en producer Kid Koala.
Een innovatieve besturing laat je spelen zoals jij het wilt. Er is een dynamisch scoresysteem waarmee je beloningen krijgt op basis van muzikaliteit, originaliteit en stijl. Werk aan je team van b-boys en b-girls, en speel nieuwe personages en locaties vrij in je avontuur door de stad. Laat honderden verschillende moves en talloze combinaties zien op elke straathoek en elke club!