Verzamel veren terwijl je door willekeurig gegenereerde hoepels navigeert op verschillende afstanden. Het missen van een hoepel kost de speler een leven, net als het botsen tegen obstakels. Veren kunnen worden gebruikt om verschillende adelaars te kopen met unieke eigenschappen zoals snelheid, extra levens of betere wendbaarheid.