FLY PUNCH BOOM! is alles wat je hebt gezien in je favoriete anime-gevechten.
Breek je vrienden zo hard dat hele planeten doormidden breken. Ram wolkenkrabbers, walvissen en asteroïden in hun gezicht, achtervolg ze en ontketen over-the-top superaanvallen. Het draait allemaal om het plezier van meppen!