Een kleine meid probeert aan haar angsten te ontsnappen door diverse obstakels op haar pad te overwinnen.
Fobia is een pittig puzzelplatformavontuur waarin je je een weg moet banen door een mysterieuze wereld vol gevaarlijke situaties, vijanden en uitdagende puzzels. Alles in de game kan je doden. Niets is wat het lijkt.