"1980's Paperboy ontmoet de Food Delivery Service van de jaren 2020! Geïnspireerd door de klassieke Paperboy, laat Foodboy spelers pizza's bezorgen in stedelijke omgevingen in een opwindend arcade-formaat.
Paperboy ontmoet de jaren 2020: Foodboy brengt een mix van klassieke arcade-elementen met een modern, soepel gameplay. Gooi pizza's naar je klanten voor perfecte leveringen en versla vijanden om de hoogste scores te behalen!
Gemaakt in Brazilië: Een leuk soundtrack en moderne Braziliaanse referenties geven iedereen de kans om wat meer te leren over de Braziliaanse straatcultuur!
Verdien je Geld: Gooi pizza's door 4 verschillende werelden met unieke uitdagingen en streef naar de perfecte scores!"