Stel de perfecte selectie spelers samen, kies je favoriete team en bereid je voor op spannende voetbalgevechten. De game biedt je de mogelijkheid om je team volledig aan te passen: selecteer spelers, speel strategieën en pas tactieken aan op basis van de sterke punten van je spelers.
Plan je spel om superieur te worden aan je tegenstander en de trofeeën te winnen waar elke echte voetbalfan van droomt. Bereid je schoenen voor, kies je team en ga de toernooitafel veroveren!