Forests, Fields and Fortresses
Forests, Fields and Fortresses is een mix van een puzzel en een bordspel waarin je je koninkrijk moet zien op te bouwen. Probeer hoe het is om heerser te zijn, stel je land samen en zorg dat je volk welvarend is.
In de Puzzle Mode speel je handgemaakte levels met een klein aantal stukjes land. Je moet ze zo plaatsen dat je de benodigde hoeveelheid goud verdient.
In de Adventure Mode begin je het spel met een willekeurige kaart en een eindeloze voorraad stukjes land.