Foretales geeft een unieke draai aan het avonturengenre met talloze speelstijlen en verhaallijnen waarmee je de wereld kunt redden … of verdoemen.
Maak kennis met de rijke en eigenaardige wereld van de Harde-republiek, ontrafel de mysteries van de Nymphants en ontdek de macabere plannen van de sinistere Cult.
Het rijk wordt geteisterd door een verschrikkelijke vloek. De enige die de vloek kan opheffen, is een kruimeldief genaamd Volepain.
De Wever vertrouwde de instrumenten der schepping toe aan haar kinderen, de Nymphants.
De Wever legde het lot van de schepping en stabiliteit van de wereld in de handen van haar kinderen. Met de instrumenten der schepping kunnen de vele werelden van Foretales worden geschapen en vernietigd. Achterhaal de ware doelen van de Nymphants en de Cult, of omarm de Maelstrom voor de eeuwigheid!
Foretales vertelt het verhaal van een wereld verdoemd door een duistere profetie. De klok tikt af tot de apocalyps. Het is aan jou om te bepalen hoe de overgebleven tijd wordt benut.
Kies je voor het pad naar verlossing? Dan moet jij beslissen wat het beste is voor jou en je bondgenoten!