Forgotten Hill Disillusion
Welkom in Forgotten Hill Museum, een plaats waar het verleden, het heden, natuur, kunst en het onbekende tentoon worden gesteld!
Wil je tijdens dit bezoek de allerbeste ervaring hebben? Zo ja, dan is hier een tip: geloof nooit je ogen. Forgotten Hill Disillusion is een firstperson point-en-clickgame met een groteske horrorsfeer. Los puzzels en raadsels op om de geheimen van de verontrustende stad Forgotten Hill te ontdekken.