Er is een oude legende die vertelt dat op de “Dia de los Muertos”, de dag van de doden, de poorten naar de geestenwereld open gaan en de zielen van onze geliefden op die dag het land van de levenden kunnen bezoeken. Daar begint het verhaal van Manuel en Maria.
Maria is ontvoerd door een duistere ziel. Manuel vraagt jouw hulp om haar te redden. Help je Manuel in dit ongelooflijk spannende avontuur? Reis door het land van de doden en vind zijn geliefde bruid.