Stel je een wereld voor waarin alles wat verloren of vergeten is terechtkomt: oud speelgoed, brieven, sokken. Forgotten Lands is een magische wereld die wordt bewoond door Forgotlings: levende, misplaatste voorwerpen die niets liever willen dan te worden herinnerd.
Forgotton Anne is een filmisch avontuur met puzzel- en platformelementen, waarin een adembenemend verhaal wordt verteld. Jij bent Anne, de handhaver die de orde bewaard in Forgotten Lands. In dit verhaal probeert ze een opstand de kop in te drukken, die ervoor kan zorgen dat zij en haar meester, Bonku, niet langer naar de menselijke wereld kunnen terugkeren.