Forklift Simulator
Gaffeltrucksimulator - realistisk gaffeltrucksimulator. Lever fragt til tiden for at fuldføre flere missioner. Men pas på - lasten kan være skrøbelig!
Hvis du kan lide køretøjssimulatoren, vil du sætte pris på den realistiske fysik og omhyggeligt designet læsserstyringssystem.