OVER
Voortbordurend op het succes van de originele racehit introduceert Formula Retro Racing: World Tour nieuwe parcours en wagentypes voor nog meer diepgang. Je racet langs iconische locaties over de hele wereld, strijdt tegen andere coureurs en probeert je rondetijden te verbeteren. Heb jij het in je om elke racelijn te perfectioneren, elke apex te schampen en de geblokte finishvlag naar de overwinning te passeren?
Alles wat je verwacht en wat je aanspreekt aan arcaderacen vind je hier, zoals afteltimers, propvolle racebanen en epische crashes. Een snel reagerende engine voldoet aan moderne raceverwachtingen en voegt een element van realisme toe aan ieder moment op de baan.
Fans van jaren 90-racers voelen zich helemaal thuis in Formula Retro Racing: World Tour, dankzij 'low poly'-graphics, geüpdatet met 4k-resolutie en een glasheldere 60fps performance.
Race in verschillende te gekke nieuwe voertuigtypen: high-performance racewagens en muscle cars die door bochten kunnen driften. Elk van de twee wagenklassen heeft vijf variaties; vijf verschillende eenzitter-formulewagens (waaronder touring, rally en sigaar) en vijf muscle cars met klassieke wagens vanaf de jaren 40 tot begin 2000. Elke wagen reageert uniek, waardoor elk parcours anders aanvoelt. Het is aan jou om voor elk voertuig de beste lijnen en breekpunten te vinden.
Race door iconische locaties zoals Londen, Parijs en New York, en scheur langs herkenningspunten van over de hele wereld.
Ontdek de gevolgen als je te veel van je wagen vraagt met realistische botsing-physics die je voertuig stukje bij beetje uit elkaar trekken.