Nadat ze getuige is geweest van de gruwelijke dood van haar ouders, wordt een bijzonder meisje, Fran genaamd, in de Oswald-inrichting opgesloten. Daar neemt ze medicijnen om de wrede experimenten van de inrichting te overleven, die ervoor zorgen dat ze een sinistere andere wereld kan zien, de Ultrarealiteit.
Volg Fran tijdens haar geweldige reis door de Ultrarealiteit, waarin ze ontdekt wie haar ouders heeft gedood, ze haar vermiste kat Meneer Middernacht terugvindt en terugkeert naar tante Grace, haar enige levende familielid.