Freakout: Calamity TV Show
Freakout: Calamity TV Show is een sappige Top-Down-Dual-Stick-Shooter geïnspireerd op old school arcade-games en meer recente Die & Retry-shooters.
In een verstoorde dystopie vol mutanten en moordmachines ben jij de ster van een realityshow die misschien een beetje te echt wordt. Vecht tegen hordes vijanden, sluit je aan bij de revolutie en probeer de kwaadaardige Fizzy Corp te stoppen.